GYIK

GYIK azaz GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Monello baby&more baby

1.) Hol tudom átvenni a csomagomat, ha személyes átvételt kérek?

Budapesten van Monello baby&more ÁTVÉTELI PONT:

 Pöti Store

Pozsonyi út 28. Budapest, Hungary 1135

Nyitva tartás: H – P: 11.00-18.00,

A Pötistore aktuális készletéről érdemes előre érdeklődni. Tel.: 06304893453

A Pöti Store-ban megvásárolható márkákról bővebb információ:

www.potistore.hu

@poti.store 

A csomagot először össze kell készítenünk, ez pár napot is igénybe vehet, így amikor már a csomag átvehető, arról külön értesítést küldünk e-mailben.

Sajnos előfordulhat, hogy ez az értesítő e-mailünk a SPAM mappádban landol, ez egyénileg van beállítva mindenkinél, ezt mi sajnos nem tudjuk befolyásolni. Ezért kérlek, ha az 5. nap elteltével sem kaptál értesítést, akkor csekkold a spam mappádat, vagy érdeklődj nálunk telefonon 06305927585 számon. Vagy e-mailben az info@monello.hu címen.

2.) Milyen fizetési és kiszállítási lehetőségeim vannak?

Az alábbi fizetési és kiszállítási lehetőségek állnak a vevő rendelkezésére.
a) előre átutalja az összeget és személyesen veszi át a terméket (miután mi erről értesítettük) 1-3 munkanap = 0Ft
b) előre átutalja az összeget és GLS / DPD / házhoz szállítást választ 1-3 munkanap = 2000Ft

c) előre átutalja az összeget és MPL házhoz szállítást választ =1990Ft + Figyelem! Plusz adminisztrációs díjat számolunk fel, ami a Monello baby&more munkatársak munkadíját tartalmazza: a postára utazást, a postán való várakozást, a postai csomagfeladást és visszautazást, ennek díja: 3500Ft az alap MPL szállítási díjon felül. Postára két hetente 1-szer megyünk, így ez az opció 14 munkanapot is jelenthet.
d) utánvétellel átvételkor fizet kp-ban és személyesen veszi át a terméket, 1-3 munkanap = 0Ft
e) utánvétellel átvételkor fizet és GLS / DPD csomagküldő kiszállítással megy a csomag, 1-3 munkanap = 2640Ft

e) 25 000Ft feletti rendelés esetén a GLS / DPD kiszállítást Magyarország területére mi álljuk előre utalás és utánvétel esetén is. 1-3 munkanap

3.) Honnan tudom, hogy mikor mehetek a csomagomért / hogy, mikor kerül kiszállításra?

A csomag kiszállítása után értesítést küldünk neked erről e-mailben “Kiszállított megrendelés” tárggyal. Ha ezt az e-mailt megkaptad, akkor tudsz a csomagodért menni vagy az azt követő napon számíthatsz a GLS / DPD érkezésére.

4.) Mit jelent pontosan az 1-3, 3-5, 5-10 nap, mint szállítási / átvételi idő?

Ezt az idő megjelölést a webshopon a termék megnevezése alatt láthatod. A Monello baby&more webshopon megadott szállítási határidők munkanapként értendőek, tehát hétfőtől-péntekig terjednek. Azaz amennyiben pénteken vagy a hétvégén adja le a rendelését, annak feldolgozása a kiszállításra / átadásra vonatkozóan csak a következő munkanaptól számítódnak, azaz hétfőtől, az jelenti az 1. munkanapot. Tehát ha pénteken, szombaton vagy vasárnap adja le a rendelését, akkor 3-5 napos szállítás/átadás esetén legkésőbb a következő hét péntekig kell azt leszállítanunk, vagy átvételre átadnunk az átvételi pontunkon.

5.) Mit tegyek, ha sürgősen szükségem van az adott Monello baby&more termékre?

Ez esetben kérlek a megjegyzés rovatban írd meg nekünk, hogy mikorra szeretnéd kézbe venni a megrendelt terméket és mi mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy ez így is legyen.

6.) Megadhatok -e számomra megfelelő kiszállítási időintervallumot, például 3-5-ig?

GLS / DPD kiszállítás esetén, a csomag kiszállítását megelőzőn a GLS / DPD értesíti a vásárlót a kiszállítás várható időintervallumáról, amennyiben ez nem megfelelő a vásárlónak, akkor azt a GLS / DPD által megadott felületen (e-mail, sms) lehet módosítani. Így nekünk nem releváns megadni a kiszállítási időintervallumot, mert ezt a GLS / DPD intézi. A megértést köszönjük.

7.) Rendelhetek –e külföldről?

Igen. Külföldre történő kiszállítás esetén a címtől függően egyedi árazás kerül kiszámításra. 8000Ft körüli összegről van szó, de ha a rendelésed meghaladja a 25 000Ft-ot, akkor a szállítási költségből 2000Ft-ot mi állunk. Kérlek írj nekünk az info@monello.hu címre és közvetlenül vesszük fel veled a kapcsolatot.

8.) A számlát mikor kapom meg?

A számlát a termék átvétele napján, vagy az azt megelőző napon e-mailben küldjük el a vásárló részére, úgynevezett hivatalos e-számlán.

9.) Hol tudom személyesen megnézni vásárlás előtt a Monello baby&more termékeket?

A Monello baby&more termékek viszonteladóit ide kattintva láthatod, náluk tudod megnézni a termékeinket, felpróbálni és meg is tudod vásárolni, ha szeretnéd. De érdemes előre egyeztetni, hogy biztosan legyen készleten, amit szeretnél.

Minden évszakban legalább egyszer találkozhattok velünk a Pici Piacon (bővebb info a Facebook-on és Instagramon). Szinte minden év novemberében találkozhattok velünk a Baba Mama Expon a Budapest Sport Arénában, amennyiben

10.) Mit jelent a pénzvisszafizetési garancia?

Tudjuk, hogy a webshopon való vásárlás egyik fő gátja, az, hogy csak virtuálisan látjátok a termékeket és nem tudjátok megfogni, kipróbálni őket. Fokozottan igaz ez olyan termékek estében, amelyek teljesen újak. Ezért mi pénz visszafizetési garanciát vállalunk minden termékünkre. Nem szeretnénk, ha ez lenn az akadály a vásárlásban, vagy ha utólag csalódottak lennétek.

A pénz visszafizetés minden Monello baby&more termékre vonatkozik, amit csak kipróbáltatok és nem használtatok és ugyanolyan jó állapotban tudtok visszajuttatni nekünk, mint ahogy azt kaptátok. Fontos, hogy elsőként próbáljátok fel a termékeket a kisbabátokra és NE mossátok ki. Mert, ha a termék teljes árát szeretnétek visszakapni, akkor ez a használat valóban nem haladhatja meg a kipróbálás mértékét. Ha ugyanis ezen túlmenően használtátok, akkor értékcsökkenést számolunk fel.

Internetes vásárlás esetén úgynevezett elállási jog illeti meg a vásárlót a törvény alapján (a fogyasztó és vállalkozási közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet) 14 nap illeti meg a vásárlót, mint vásárlástól való elállási jog.

De miután tudjuk, hogy sokszor a baba megérkezése előtt vásároljátok meg a Monello baby&more termékeket vagy ajándékba adjátok, ezért mi ezt a 14 napot felemeltük 30 napra. Így a pénzvisszafizetési garanciát a Monello baby&more 30 napon belül vásárolt Monello baby&more terékekre vállalja.

Amennyiben csak a méret, vagy a szín nem jó, posta költség ellenében, vagy az átvételi pontjainkon szívesen kicseréljük az adott Monello baby&more terméket. Amennyiben nem ilyen termékre számítottatok, és nem mostátok ki, csak felpróbáltátok, akkor pedig visszafizetjük a termék árát, amennyiben visszapostázzátok azt számunkra, vagy leadjátok az átvételi pontunkon.

Ez esetben kérlek, előzetesen keressetek meg minket az info@monello.hu e-mail címen, vagy keressétek Albert Zsuzsát a 06305927585-ös telefonszámon, hogy egyeztetni tudjuk a továbbiakat.

11.) Nem találom a kérdésemre a választ, mit tegyek?

Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben a info@monello.hu címen, vagy pedig telefonon a +36305927585 -ös telefonszámon.

Monello baby&more webshop

Oszd meg!